Snart helg och....

Snart helg igen efter åter en sjukvecka! Ta i trä än så länge har jag inte smittat barnen eller nebil. Nebil har haft tur att få åka på kurs så förhoppningsvis har han sluppit undan bakterierna. Idag har jag och barnen varit på öppna då engla hade tid för fyraårskontroll. Var lite kul attt hälsa på och dom tyckte att Zaga hade blivit såå stor. Fyraårskontrollen gick jättebra, jag blir så otroligt stolt över min fina glada och duktiga fyraåring! Kärleken till sina barn är verkligen helt obeskrivlig känner också att den förändras i takt med att dom växer, vet inte hur jag ska förklara men har fortfarande svårt att inse ibland att jag har en fyraårig dotter! Nu har nebil kommit hem från kursen och från ullared som dom svängde förbi på vägen hem. Han hade shoppat en jacka till sig och engla, ett mjukisset till Zaga samt en bodysuit, två bh till mig hi hi vi får väl se om dom passar, ett par jeans och t shirt till sig själv en film mm. Nästa gång dom åker ska han köpa overaller till barnen. Imorgon ska engla till tandläkaren sen blir det familjemys hela kvällen. Snart  tid för Idol!

Kommentarer
Postat av: PB

Men åhh Sissi vilken karl du har som shoppar presenter till hela familjen. Inte var dag man får en bh av sin kille....har nog aldrig hänt mig.

2010-09-18 @ 14:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0