såhär känner jag mig........

 
kände mig riktigt hängig i fredags. Klrarade med nöd och näppe av arbetsdagen.Har sen legat däckad hela helgen och går ringde jag 1177 som gav mig en tid på jourvårdcentralen. Besöket tog ungefär en minut, läkaren tittade i örat sen sa han bara att ett halsprov var onödigt då han såg i örat att jag behövde pencillin i vilket fall. han tog dock en snabbtitt i halsen och sa att det bara var att konstatera att jag både hade halsfluss och öroninflammation! Inte konstigt att jag knappt orkat stå på benen. Så hemma en vecka igen med tio dagars pencillinkur. Håller tummarna för att barnen skall slippa bli sjuka igen!! Dom var iaf pigga idag så jag lämnade dom vid nio, vet inte om jag pallat med att ha dom hemma hela dagen. Hoppas på att jag mår lite bättre imorrn då förhoppningsvis pencillinet börjat verka. Ska föröka få ner lite käk sen sova!!!

Kommentarer
Postat av: PB

Usch stackare!! Jag avskyr halsfluss!! Hoppas du blir frisk snart! KRAM

2010-09-15 @ 19:57:32
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0