ren tristess!

Denna vecka har verkligen gått långsamt. Har varit hemma med zaga hela veckan då jag tyvärr smittat henne med svinkoppor! Inte nog med att dom får hem basiller från förskolan. Nej då mamma måste ta med några extra från sin förskola också! Så det blev en pencillinkur och en vecka hemma. Precis lagom när inskolningen var över i fredags. Ska bli intressant att se reaktionen då jag ska lämna henne klockan sju på måndag morgon! Kommer bli en minst sagt tuff dag på måndag,tur att jag slutar tidigt. Har iaf försökt att pyssla lite hemma för att få tiden att gå. kan konstatera att det är lönlöst att skura golvet då man har småbarn, om man inte uppskattar att göra om det sisådär var tionde minut! Imorgon är engla ledig och ska följa med faster Aida och hennes kille till busfabriken! Jag ska nog passa på att gå en sväng på maxi i lugn och ro förhoppningsvis. Här kommer lite bilder från då vi firade engla på morgonen samt lite andra bilder från veckorna som varit. Måste bara citera englas kommentar i morse. Vi satt och tittade i en bok om kaniner och jag frågar engla om hon vet vad kaninens ungar kallas. Engla svarar: Busungar såklar! Hi hi


 Glass i sängen tio i sex är inte varje dag!

 Paketöppnande, spännande!

 Zaga fick självklart också ett litet paket.

 Sen var det dags för dansuppvisning i nya dansdräkten och med den nya fjäderboan.

 Avslutning med bentretch.

 och en liten bild på skorpans efterträdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0