nytt nytt nytt!

Jag bara älskar att styra och möblera om hemmä, och jag blir nog aldrig helt nöjd eller helt färdig. Satt och kollade lite på blocket igår och hittade en jättefin vitlackerd tv bänk som jag och nebban pratat om att vi skulle vilja ha! Samma person sålde även ett likadant vardagsrumsbord som vi har fast ett vitt och vårat bord har blivit så fult så vi slog till och ska köpa sakerna! Nebil är forhoppningsvis och hämtar sakerna nu! Hoppas bara det får plats i bilen hi hi  imorgon ska jag till öb och köpa såna trådkorgset som vi ska ha i garderoben att ha kläder i sen ska vi köpa en vit bänkskiva att ha uppepå så det blir som en avllastningsbänk att vika tvätt på. En ny matta måst eockså inhandlas då kattskrället har kissat ner den. Får nog bli en vanlig enkel matta som är lite lättare att rengöra än en ryamatta. Imorgon är det dags för jobb igen efter att ja varit hemma och varit sjuk en hel vecka. Ska bli skönt att få jobba lite,har såå kul på jobbet!  Ikväll blir det antagligen till att kolla in vem som vinner Valet, spännande tror att det blir blå vinst.

Kommentarer
Postat av: gunilla davidsson

Hej Kära dotter ja du kan inreda fint å så snyggt

det blev med era vita möbler o glashyllan mamma avis.



p.S HOPPAS ZAGA EJ BLEV SJUK



MAMMA

2010-09-27 @ 13:39:14
Postat av: PB

Hi hi tror nog att vi får följa med på lördag om vi vill, men tror inte att det är så roligt ;)

2010-09-27 @ 21:33:24
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0