rullade rullade rullade rulla....

Veckorna rullar hinnar knappt tänka efter.. Nebil är iväg denna vecka och då rullar det ännu fortare. Imorrn har engla sin dans på eftermiddan och på torsdag ska jag till veterinärden med Simba sen är det fredag och åter helg! Jag hoppas på en lugn helg vi har tänkt att gå bort till stallet på lördag förmiddag då dom har ponnyridning där som barnen kan få testa på för en tia. Annars hoppas jag på en riktig familjehelg, men lek, mys och goda middagar. Nu vill inte mina ögon vara vakna mer ikväll blir det till att tvinga sig själv att vara vaken till minst klockan åtta.

Kommentarer
Postat av: PB

Kan inte annat än att hålla med! Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar så man hinner med allt och får en lååång natts sömn.

2010-10-19 @ 19:59:58
Postat av: lovisa

Har du haft en bra daG?:)

2010-10-19 @ 20:17:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0