nyservad barnvagn!

Idag när jag lämnat engla åkte jag och lämnade in barnvagnen på babyland för service. Sen tog jag bilen bort till maxi och mötte upp anna och hennes lilla Melwin. Vi gick och småpratade och jag shoppade lite kläder för mitt presentkort på ginatricot, det blev två sommarlinnen och en lite tunnare svart kofta. Sen käkade vi lunchbuffen som finns där vid wokrestaurangen mums! Sen gick vi och köpte en kaffe på mc donken och efter det åkte vi och hämtade vagnen, tog en titt på rusta och sen var det dags att säga hej och åka och hämta engla!  Tack för sällskapet Anna och Melwin. På eftermiddan kom mor förbi och lekte, gud vad barnen skrattade! Tack för att du finns mamma! nu kom nebil hem från träningen så nu ska vi prata och umgås en kort stund innan john blund kommer :)

 lite farlig!

Kommentarer
Postat av: anna

tack själva =)

2010-06-02 @ 07:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0