jävla grannar!

Är så sjukt irriterad på våra grannungar. Igår ställde sig grannens ena son som är tre år mitt i snadlådan, drog ner byxorna och kissade!! Fräscht värre. Ingen av föräldrarna kom ut och sa nåt så jag gick ut och sa till sen slog jag en signal till hyresbostäder. Kändes lite som att det var droppen! dom skriker till sent om nätterna, retar alla andra barn som bor på gården, snor andras leksaker, kastar äppelkart in på tomten, kan rabbla upp hur mycket dumheter som helst! Det går inte att prata med föräldrarna heller då Svenska språket fattas. Hoppas det blir lite lugnare nu iaf då hyresbostäder har hälsat på med sällskap av tolk. Idag har jag förutom att irritera mig oljat in staketet och altanen på framsidan samt staketet på baksidan. imorgon ska jag spola av altanen på baksidan för  att kunna olja in den på fredag, känner mig såå duktig.  I övrigt har zaga haft en underbart skrikig dag så  hon somnade gott strx efter klockan sex. Blir så irriterad men tycker samtidigt så oerhört synd om henne. Hennes frustration är så påtaglig och hon vill inget hellre än att knata iväg men benen bär inte riktigt och balansen fattas. Stackars min lilla tjeja!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0