Hipp Hipp hurra...

Igår fyllde nebil 27, ordnade med lite kalas. Mor och Far,syrran och danne, Kerra,Aida och Sabine kom och firade. Han fick parfym, skal till mob och lite kläder. Tänk att min älskling närmar sig trettio.... hi hi och jag kommer alltid att vara ett år yngre. Älskar honom nåt enormt, trodde aldrig när jag träffade honom för tolv år sedan att jag skulle bli mor till hans barn och att vi skulle leva ihop efter så lång tid. Visst har vi haft våra duster och har än i dag fast på ett annat vis men jag känner verkligen att vi är menade för varandra och hoppas att han känner så också. Hoppas att jag en dag får bli hans fru!

Idag har jag och barnen varit och tagit ett dopp påhimmelstalundsbadet, Hade lovat engla så vi trottsade vädret en liten stund på förmiddan. Som tur är höll sig solen framme under hela vår badutflykt. Resten av dagen har vi varit hemma och Engla har lekt med kompisar hela dan.Hon kommer bara hem och äter sen springer hon ut igen. Jag är så glad att hon har kompisar och att hon vill vara ute och leka, vissa familjer ser man aldrig ute trotts att dom har barn! Jag tycket att det är jätteviktigt att barn får vara ute mycket och röra på  sig, det kommer en tid sen då man får tjata för att dom över huvudtaget ska gå upp ur sängen.  Vi är sällan sjuka och jag tror att mycket beror på att vi är ute mycket. Nu sover barnen som stockar och jag passar på att blogga,nebil är och spelar match.Imorgon ska Engla till dagis (sista veckan innan sommarlovet) Jag måste åka ner till babyland och hämta en ny del till zagas vagn som har gått sönder. Killen nere på babyland är vekligen serviceinriktad! och tillmötesgående!Fixade och beställde en ny del med en gång utan att jag ens behövde fråga.. Sånt ser man inte ofta i butikerna nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Din Älskling

Självklart älskar jag dig lika mycket......ochkänner precis som dig att vi e menade för varandra!! Hoppas på som sagt att du en dag VILL bli min fru. Och en annan sak så måste jag säga att jag kunde inte önska mig en bättre mamma till mina barn än vad du är! Du e den bästa mamman i världen. Jag älskar dig///

2010-06-15 @ 19:59:52
Postat av: jessica

hihi pussigull så rart skrivet, gråter några tårar. älskar er båda

2010-06-16 @ 21:46:29
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0