vi smälter!

Man ska inte klaga men jag måste bara få säga det FAN vad VARMT det är!!!!!!!!!!!! Alla krakar som siktade på utlandssemetser denna sommar ett tips! Avboka!  Ni befinner er i den mest tropiska del av världen just nu hi hi.  Igår åkte vi till mårängsbadet och badade hela förmiddan. Farbror kerim förljde med, det tycke engla var roligt men han är ingen fisk direkt! Dom är lika bröderna-lika torra! fick tjata för att dom skulle doppa sig. På eftermiddan lagade grabbarna mat!Så himla skönt att slippa tänka på det! Jättegott grillat men en svalkande melonsallad till mums!På kvällen kom Isen och Emelie med barnen och såg på? ja gissa fotboll! Barnen lekte iaf till sent in på natten, det går inte att få dom att sova i denna värme. Idag tog vi det lugnt och har bara varit hemma. Engla har skojat med kompisarna hela dagen. Är så kul att hon har så mycket kompisar. Jag simmade förstås på morgonen- sååå himla skönt! Ska försöka hålla fast vid simningen nu det är verkligen bra träning men också mycket avslappnande och det behöver jag. Nu är kerim, aida och hennes kompis sabine här och kollar på fotbollen. Jag ska snart gå upp och ta en välbehövlig dusch! Dammsugade hela övervåningen förut och oj vad varmt det var! Imorogn blir det bad i sörsjön hela dagen! Har tyvärr varit dålig på att fota men imorgon ska jag ta med kameran till badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0