vi komma vi komma från pepparkakeland!

Jag vet det är sommar, inte vinter och pepparkakorna är ett minne blott  men efter en vecka med strålande sol och bad varje dag ser engla ut att komma från pepparkakeland! vilken bränna! Måste erkänna att mamma är lite avis! Zaga är inte sämre hon, trotts mycket solkräm och soldräkt i badet läggs bondbrännan snabbt på. zagas händer ser smutsiga ut så bruna är de. Själv ser man ju med sina härlig extrakilon ut som en sprickfärdig julskinka! Men i onsdags skrev jag in mig hos viktväktarna! Hoppas på att kunna gå ner några kilon innan jag ska tillbaka till arbete, det är ju inte så kul att komma tillbaka och fortfarande se gravid ut! Fan för vikt alltså! Efter en lång dag på badet med syrran och morfar leker båda tjejera på englas rum med grannkompisen linnea! då får man passa på att blogga lite och inte att glömma skriva upp hur många points man har ätit under förmiddan. Imorgon är tanken att vi ska åka till sörping och äta glass men något säger mig att nebba kommer behöva jobba! han har jobbat sjukt mycket denna vecka, hoppas inte sommaren fortsätter så......då går jag under! Lite gamla bilder....

 
min lilla tjej har blivit så stor i augusti fyller du fyra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fort tiden går jag mins det som igår när jag låg i sängen med henne i lägenheten i ektorp och hämtade mina vänner på rasterna för att visa alla att min bror hade fått världens vackraste dotter och jag är hennes faster och nu har han fått en till.. Sjukt så fort tiden går!!! Älskar er hela familjen boutraba - Davidsson.. Faster A

2010-07-03 @ 02:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0