Gå gå gå gå jag går såhär.....

Idag har vi bara tagit det lugn. Haft en skön lördag med bara familjen. Efter lunch kom kim och lisa och elly förbi på  en kopp kaffe sen tog vi en promenad ner till stan, stannade och prata lite med aida och farfar som vi träffade på. På eftermiddan har vi bara varit hemma. Nu sover bäda tjejerna och jag o nebil ligger i varsin del av soffan (småbarnsföräldrar). Tänkte lägga upp lite bilder jag tagit på barnen nu när jag har chansen. Imorgon ska jag upp klockan sju och simma. Sara, Antonio och leon kommer imorgon och sover tills på måndag. Kul att dom vill titta förbi! På torsdag ska jag till bvs med zaga på 18mån kontrollen. Hoppas på att den läkaren kan ge oss några tips när det gäller hennes gång. Vi försöker träna hemma men hon är så rädd och stel. Hon går helt ok när man håller henne men hon vågar absolut inte släppa! Vet inte om det bara är en rädsla hon inte kan övervinna eller om det beror på hennes ben och fötter som hon vinklar utåt på nåt lustigt sätt. Vore sån lättnad om hon kunde komma igång och gå innan hon börjar dagis men jag tvivlar :(  Hon har verkligen inte haft en lätt start i livet min lilla tjeja! Tycker såå synd om henne när hon vill så mycket men hon får det liksom inte att funka. På torsdag efter lunch åker jag och barnen upp till anette och kenta och på fredag ska jag aida och barnen åka till lådbilsland! En garanterad hit för engla!

Här kommer sommarbilder.......




















Kommentarer
Postat av: anna

fina dom är tjejerna =)

2010-07-18 @ 07:51:05
Postat av: jessica

Så fina dom är måste tjejor =)super bra bilder älskar er

2010-07-26 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0