Fläktar!

Idag när nebil hade slutat jobbet fick han ge sig iväg och köpa fläktar till övervåningen. Det är sååå sjukt varm, man kan knappt vara däruppe än mindre sova! Men nu sover Zaga gott däruppe i ett svalt mörkt rum och utan myggor!
Idag har vi bara varit hemma under dan. barnen behöver vara hemma ibland med trotts det fina vädret. Har´iaf haft en toppendag hemma med massor av lek med grannbarnen. Johanna och barnen var över en sväng och engla o linnea badade i vår lilla pool! På förmiddan var även johanna barnvakt åt engla då jag fick åka ner till himpa och leta efter nebils nycklar som han trodde sig ha tappat där! Han hitta dem dock i bilen sen.... Älskling det är inte bara jag som uppför mig förvirrat ibland hi hi. Tack iaf för de fina rosorna älskar dig !  Är det toppenväder imorron också kanske jag ger mig iväg ner till folkparken på förmiddan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att ni fick tag på fläktar. :)

Tack för en jättetrevlig eftermiddag!

Kram

2010-07-08 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0