Filmkväll med faster Aida!

Igår kom aida förbi på eftermiddan och käkade med oss. Efter en fika packade jag Englas väska sen gick engla och Aida hem till aida. Tyvärr glömde dom englas gosekanin så vi fick gå dit och lämna den sen tog nebil och jag en promenad. Det var såå himla skönt igår kväll med moln och lite regn. Jag var lite orolig på kvällen men det hade gått jättebra hos aida! Idag på förmiddan gick vi ner och träffade dom på stan då dom hade tagit en fika med farfar! Jo det stämmer farktiskt. Gick iaf jättebra, han berättade också att nebil, aida och kerra ska få ett halvsyskon. Nu har jag varit och simmat och vart på viktis, hade gått ner ytterligare 1,6kg och fick en liten guldstjärna! Känner mig faktiskt väldigt peppad just nu och siktar på att klara mitt första mål på 5% till nästa vecka! Nu är nebil och ser på IFK, zaga sover, engla ser på pippi och jag passar på att umgås med den lilla bärbara!

Kommentarer
Postat av: PB

Bra kämpat Sissi!! 1,6 är ju skitbra resultat!!

2010-07-14 @ 22:53:52
Postat av: anna

BRA cicci =)

Vad kostar det där? vill oxå börja =) Hoppas allt är bra med er och grattis till nyheten ;O)

Kram

2010-07-16 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0