ca 4 veckor kvar sen börjar allvaret.....

Idag har vi haft en toppendag hemma. Mamma och pappa kom förbi på förmiddan och lekte med barnen, eller rättare sagt med Zaga. Engla var inte så intresserad då hon hade fullt hus med två tjejkompisar på rummet. Jag åkte  ner till jobbet en sväng för att hämta mitt nya schema! Schemat var helt ok med lagom långa dagar. Pratade lite med mina jobbarnkompisar och det känns jättekul att få komma tillbaka. Saknar faktiskt jobbet och arbetskamraterna nu men framförallt alla härliga barn. Ska bli skönt också att vardag blir vardag och helg blir helg.  På eftermiddan var farmor och faster Aida på besök. När dom hade åkt hem tog engla och jag och åkte bort till himmelstalundsbadet. Jag motionssimmade och engla lekte i vattnet, hon var jätteglad över att få åka själv med mig på kvällen. Nu sover barnen och jag med snart. Imorgon ska jag till viktväktarna och väga mig! Ska bli spännande att se om veckans ansträngingar har gett resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0