Grattis Aida!

Har inte skrivit på ett par dar, har helt enkelt inte haft lust. Om ni är nyfikna kolla in nebbas blogg. Nebba.blogg.se  Känns lite larvigt måste jag erkänna att vi båda har en varsin blogg, Skriver om precis samma sak i princip, pinsamt. Vet därför inte om jag ärligt talat har någon lust att fortsätta blogga. Jag kanske är larvig men hade gärna velat ha mitt bloggintresse ifred. Han kan gärna få blogga om fotboll el vad han nu vill men nu blir vi två som skriver om vårt familjeliv och det känns lite överflödigt.  Idag har vi iaf firat Aida som fyller 19. GRATTIS! Nu är vi hemma ska sova.


Kommentarer
Postat av: jessia

Vi vill läsa din blogg syster snällaa blogga, grattis Aida

2010-01-26 @ 07:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0