tiden rinner iväg!

Har inte riktigt haft tid att skriva då vi har haft fullt upp men jobb, Förskola och kalasande! Engla har ju fyllt fyra så i fredags väckte vi henne på morgonen innan jag gick till jobbet! Hon fick lite glass med fyra små ljus i och såklart massor med paket! Gladast blev hon för dansdräckten med hello kitty och för en fjäderboa som vi köpt på lekhuset, Det blev dansuppvisning för hela familjen innan jag for iväg till jobbet. I lördags var jag i stockholm med jobbet då kommunal firade hundra år. Jag är med i lärarförbundet men fackansvarig för kommunal hade fixad biljetter till alla då man fick bjuda med andra om man ville. Hade väldigt trevligt och roligt under hela resan. Igår var det så dags att ha kalas för släkten. Mormor och morfar, farmor och kenta, Aida, syrran och Danne samt nebbas morfar och hans sambo marianne. Engla blev jätte glad för alla sakerna och hon fick masssor ut av snygga kläder till hösten. Idag har jag dock varit hemma med tjejerna då dom har fått svinkoppar. Var på vårdcetralen och visade upp dom så nu går zaga på pencillin. Engla hade inte så mycket så till henne fick vi en salva. Så zaga blir hemma tisdag, onsdag med men Engla får gå till dagis då hon kan täcka sitt sår och då hon är helt frisk i övrigt. Blir långtråkigt att vara hemma då man precis börjat komma in i jobbet men det är inte mycket att göra åt saken.  På söndag väntar barnkalas så jag får väl spendera morgondagen att planera inför det. Kanske baka lite hi hi

Kommentarer
Postat av: gunilla davidsson

Ja kul att se att hon blev så glad för allt vad fort tiden har gått.



Hoppas Zaga blir bättre



Puss Puss mormor



2010-08-31 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0