Skogspromenad och bus med älskade kusinerna!

I morse när regnet stod som spön i backen åkte vi hem till syrran. Engla och evy busade massor med varandra och de små med morfar som också kom förbi. Jag gjorde play-doo deg som också blev en hit. Efter maten gick vi en promenad genom fyrby och ner genom skogen... barnen hade verkligen jätteroligt och plockade sniglar,skalbaggar och andra saker de kunde hitta på marken, Jag och syrran pratade om hur viktigt vi anser att det är att våra barn får uppleva olika utomhusmiljöer och att barnen får vara ute mycket och upptäcka! Sen får bilderna tala för sig själva.... zaga var trött och låg i vagnen så därav ingen bild på henne.Annars har Nebil semester nu och vi bara njuter! Nästa vecka börjar allvaret för mig, då ska jag börja jobba gaaaaa! Ska bli roligt men visst har jag lite ångest. Nebil är hemma ytterligare tre veckor för att skola in Zaga!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0