Pluto!!!!

Nu har jag avverkat min andra arbetsdag! Känns verkligen toppen! jag har så underbara kollegor och vi har såå roligt tillsammans. Alla barnen är också helt underbara, idag hade jag en lite längre me and i tunika på mig och när jag kom in på morgonen utbrast en av barnen: Vilken vacker klänning du har sissi! Det kom verkligen från hjärtat och efter en sådan kommentar kan inte dagen bli annat än toppen! Engla har också haft en toppen dag för hon har äntligen fått börja på pluto (stora avdelningen på dagis) Hon var så glad imorse och ville inget hellre än att gå så fort vi stigit opp. Det hade gått toppen att lämna henne och klockan sju somnade hon gott kan jag säga. Zaga hon bara går och går! Hon går mer än kryper nu och blir modigare för varje dag, blir så lycklig när jag ser henne. hennes frustration är som bortblåst hon är så glad hela tiden! Nu är nebil och spelar boll och jag måste snart gå och lägga mig är helt slut idag.

Kommentarer
Postat av: anna

Hejja Zaga =)

2010-08-10 @ 22:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0