familjesöndag

Nu har hösten startat med jobb, förskola ja allt vad det innebär. I fredags när jag slutatade hämtade nebil och barnen mig så åkte vi ner på Maxi. Inhandlade nya skor till båda barnen samt skor och stövlar till mig. Handlade även nya stövlar och regnkläder till zaga att ha på dagis. Sen tog vi en fika på maxi och bara njöt av familjetiden! Igår var det full rulle hela dagen med karusellåkande och lite shopping på marknaden med mormor och kusinerna. På kvällen kom linnea och sov över! Idag har vi en riktig slappsöndag hemma. I veckan blir det fullt upp igen då engla fylller år på fredag och jag ska med jobbet till stockholm hela lördagen. På söndag blir det kalasande med släkten, barnkalaset blir den 5 september.  Nu ska vi tvätta jippi!

Kommentarer
Postat av: Gunilla Davidsson@lundbergs.





Fullt ös vilken härlig start!!



Puss momrmor

2010-08-24 @ 09:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0