Vin och tråkiga karlar!

Igår kväll var jag hemma hos grannen johanna, drack lite vin och snackade förhållanden,ungar och annat strunt. Hade jättetrevligt. Idag har jag varit hemma hos syrran min och cornelia och hjälpt syrran att rensa lite i evys rum. hoppas att hon blev glatt överraskad när hon kom hem från dagis. På eftermiddan var morfar här och hjälpte lite då nebil jobbar hela kvällen, han är en toppenmorfar! Nu ska jag snart se Idol hihi. Imorgon är nebba ledig så det blir en riktig familjedag. Måste storhandla med skithuspapparet är slut så det får bli näsdukar tills imorgon,kylskåpet ekar och iskuberna i frysen skriker efter lite sällskap sen är det barnbidraget borta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, snacka strunt? Förhållanden, ungar, tråkiga karlar och annat strunt kan ju vara något av det viktigaste som finns att babbla om, speciellt efter ett glas vin... ;) Hade jättetrevligt. Ses sen. Kram

2009-09-18 @ 08:26:04
URL: http://johannafroste.blogg.se/
Postat av: jessica

hejsa hoppsan älskade syster gud vad mysigt verkar som ni hade de toppen. DET ÄR VIKTIGA SAKER SOM SAGT och skönt att prata om hi hi älskar dig

2009-09-19 @ 16:49:25
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0