Söndagsseg!

Igår skulle vi ha lte mysigt jag och nebil när jag hade nattat engla. Det slutade med att nebil satt och väntade i två timmar med tända ljus på bordet och en film färdig att ses. Jag sommnade tyvärr så det blev inte så mycket av den lördragskvällen.
I morse kom mor och far med evelina och cornelia, syrran och danne hade kräftskiva igår så dom var barnvakt. Vi fikade lite men sen var barnen trötta så det blev mest bråk. När dom hade åkt somnade vi alla en stund. Nu är nebil på match och jag o engla har gjort chockladbollar mumsigt. Men det blir nog tidigt kväll också må jag tro.

Kommentarer
Postat av: jessica

tusen tackar att de fick komma och busa med dig, er med, vi hade de toppen på krätskivan

2009-09-17 @ 18:03:00
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0