Nya Kläder!

Idag var jag,nebl och anette på stan. jag shoppade tre nya tunikor, ett linne, strumpor (inte så intressant) ett par jeans och två par nya skor. plus lite kläder till zaga och ett par höst/vinterskor till engla. Kan inte rå för det men jag älskar att shoppa! synd är bara att plånboken säger nej till det mesta då man är mammaledig men idag var jag bara tvungen, har verkligen dåligt med kläder till hösten och så var jag ju tvungen att ha något fint tills på lördag! Nu ska jag se vidare på idol! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Cissi! Hittade hit av slump, hoppas allt är bra med dig o familjen! Vad stora de börjar bli dina flickor, de är så söta båda två! I december är det även min tur att bli mamma =) Ha det bra! Kram Sara från utomhuspedagogiken/lärarprogrammet

2009-10-06 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0