jädra lösenord!

Förlåt att  ni har fått vänta på ett inlägg. Syrran och jag fixade bloggen men sen kunde jag inte logga in. men men nu funkar det. Jag kan tyvärr inte komma på hur jag ska förstora texten men ni får räkna med lite ändringar kors och tvärs såhär i början. idag var vi iaf på dans. Engla var jätteglad tills vi var tvugna att gå ut ur lokalen när barnen skulle börja dansa. Måste säga att de flesta var fyra år eller äldre  och det märktes. Engla var förstås trött också efter en tidig morgon vilket byggde på det hela ännu mer. Till nästa gång ska vi delta i kursen innan där föräldrar får vara med under lektionen så då kanske det går lite bättre. igår hade vi iaf fredagsmys! Engla var jätteglad att både jag ovh nebil var hemma. Idag jobbar nebil hela dagen men han slutar klockan sex så lite hinner vi ses iaf. nu måste jag kolla vart engla tog vägen, hon är överallt på denna gård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0