Hoppas att ni hittar hit!

Blev lite struligt med byte av blogg men nu börjar det ordna upp sig! Hoppas bara att ni hittar hit. Idag har Sara och jag varit duktiga och vart ute och gått med våra små när vi lämnat de lite större gullungarna på dagis. Sen gick jag hem och satte mig på altan i solen! Underbart.  Nu sover barnen och jag bloggar och tittar på Idol. Imorrn blir det öpppna förskolan med Sara och Olivia sen ska vi ut och promenera. Måste göra nåt för jag kommer aldrig iväg att träna som nebba jobbar.  Märkte förresten idag att Zaga håller på att få en tand! hi himin lilla solstråle! Nej nu ska jag fortsätta med att titta Idol snart kommer nebb och tar över chelsea spelar ju idag-livsviktigt.

Kommentarer
Postat av: jessica

härligt syster yster med blogg tack för idag älskr dig

2009-09-17 @ 18:01:24
Postat av: Vickan

Nu har jag med hittat hit... kommer in och kollar läget lite då och då... Mvh Vickan

2009-09-22 @ 22:24:40
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0