Tandläkaren

I förrgår var jag med Engla hos tandläkaren. Hon och Nebil hade tränat hemma och lekt tandläkare på hennes rum vilket jag tror ledde till att det gick så bra. Hon bara blundade och gapade hon var sååå duktig och jag blev så stolt! Efteråt fick hon en liten gosekanin för att hon var så duktig. På tal om tänder så är Zagas fjärde tand på väg att komma fram. Hon är så öm och det märks att det kliar och gör lite ont ibland.

Idag har vi varit med syrran och Cornelia på babycafet i sandbyhov, trevligt och mycket folk. Sen åkte vi och käkade lunch på mc donalds, jag var duktig och tog en sallad.  På eftermidddan kom morfar och lekte en stund. Nu sover båda barnen och jag tittar på en dokumentär om hur de säljer fattiga barn för adoption. Nebil är och tränar. Imorgon ska nebil och Engla på bio och se spöket laban, kul att dom får göra nåt ihop! Jag och Zaga ska passa på att slappa lite för på kvälle ska jag på konsert med jobbet!

Kommentarer
Postat av: Gunilla [email protected]

Vad duktig min prinssesa är varit hos tandläkaren



Puss Puss från mormor

2009-10-29 @ 12:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0