Tända ljus och en varm kopp te, gubben höst klev på med stormsteg.

Ush va kallt det var idag.Alla runt omkring är lite snoriga och hostiga. Idag var vi hos sjukgymnasten med Zaga. Sjukgymnasten är verkligen toppen och hon svarar på alla frågor jag har. Zagas huvud är sen förlossningen lite platt på ena sidan baktill och hon vill gärna bara ha huvudet åt ett håll så vi får råd och tips på hur vi kan hjälpa och träna henne att titta och vända åt motsatt håll.  När jag hämtat Engla somnade Zaga och jag o Engla lekte på övervåningen tills nebban kom hem. Nu tittar jag på förlossnngskliniken på fyra fakta- det är så himla spännande! Imorgon ska jag och Zaga till öpppna förskolan,var ett tag sen vi var där då vi varit genomförkylda.  Nu har jag tänt ljus och ska dricka en varm kopp te mysigt.


Kommentarer
Postat av: jessica

Det kommer ordna sig med huvudet, träna på bara mosters lilla tjeja =)mysig med lek på rummet

2009-10-23 @ 07:14:17
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0