Morfar + Engla = Sant!

Nebba jobbade hela helgen så vi jag och barnen flyttade hem till mor och far lördag till söndag. Om Engla fick bestämma skulle hon flytta hem till morfar på obestämd tid. Hon skulle sitta i hans soffa och titta på Lotta och tugga tuggummi och äta popcorn. jag och mina föräldrar har verkligen en toppenbra relation och det känns extra kul nu när jag själv har barn. Syrran och jag står också varandra väldigt nära och jag hoppas att Engla och Zaga kommer ha lika bra relation när dom är vuxna. Zaga har varit förkyld sen förra veckan så vi har inte gjort så mycket annat än att vara med mor och far.   Men Engla är pigg så imorgon blir det förskolan för hennes del och zaga och jag ska till syrran en sväng.  cornelia är med snorig så dom kan ju byta baciller. NU ska jag umgås och titta på fotboll men nebil.

Kommentarer
Postat av: jessica

hihi gulligt bra de=)

2009-10-22 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0