ladies Night= toppet och botten!

Hade en superkul lördag! Gick ut och käkade ett gäng, planka på buttlers och en stor stark mums. sen bar det av till himmelstalundshallen och ladies night. Det var en skitbra show men piss att vi som satt på läktaren inte fick dricka något annat än cola light. Tack så jävla mycket norrköpings kommun! Kvällen fortsatte sen på harrys med massa dans och dricka,minst två teqila och ett bra antal med lakritsshots som jag vanligtvis inte är speciellt förtjust i. Vet ej riktigt vad klockar var då jag klev innanför dörren men jag somnade gått. Vaknade vid tio tiden och kände mig pigg och fräsh, skämt och sido mådde skit och ångrade grymt den där sista drinken som vanligt. Hade också glömt att v1 skulle vara hos syrran på klädparty klockan elva. Det blev en snabbdusch sen iväg hela familjen. Tur att nebil var hemma annars hade jag aldrig klarat av dagen. Igår var anna och johanna här och barnen lekte. Fick snuffa lite på anna ocg gabbes nya tillskott lilla Melwin sååå söt! Det var full rulle hela förmiddan och barnen lekte massor. På eftermiddan kom morfar och hjälpte till med bad och läggning. Tack pappa för att du finns! Idag var jag ocg Zaga hemma hos syrran, hjälpte henne att rensa några garderober och att fixa med föräldrapenningen. tack syster och ses imorgon. På eftermiddan kom mormor hit och hjälpte till, det är toppen att få hjälp några timmar på eftermiddan då nebil jobbar kväll. Nu sover barnen sen kommer nebil hem och imorgon och på torsdag är han ledig. Imorgon ska vi till sjukan med Zaga och kolla upp hennes hjärta igen så att allt är ok. här kommer lite bilder som jag inte har haft tid att lägga in.

 På väg till mora träsk

 Bästa låten enligt barnen " hänger snoppen på dig ner"

 Engla har stylat oss i håret

 Vi gör bajskokosbollar superroligt

 Systrarna leker i vardagsrummet


Kommentarer
Postat av: jessica

skoj att läsaloggen och bilderfrånmora träsk med.puss

2009-10-11 @ 09:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0