Barnen sover dags för idol

Nu ligger våra små lulliga ulliga nedstoppande och gott syssande under sina täcken. Jag väntar på nebil och tittar på idol. Idag har jag och barnen varit med morfar på badhuset. Mina tjejer är verkligen badtjejer! Engla simmar under vattnet och Zaga börjar plaska så fort hennes tår nuddar vattenytan. Efter badet gick vi hem till morfar och käkade lunch.
Igår var jag med jobbet på konsert, inte varje dag kommun bjuder sina anställda på något! Det var iaf en jättebra show och kul att snacka med arbetskamraterna lite,inte så ofta man hälsar på nu när man är hemma, tiden räcker inte till. Men känner att jag längtar tillbaka, dom är verkligen toppen mina arbetskamrater.  Nebil jobbar hela helgen så det blir till att umgås med familjen, syrran och jag skulle se imorrn kul att se cornelia nu när hon kryper för fullt. Zaga är inte ens i närheten av att börja krypa, hon sitter där hon sitter men men det kommer. Tänderna växer iaf så det knakar och hon vill tugga på allt.  Nej nu måste jag kolla lite på idol.

Kommentarer
Postat av: Jessica

myspys ÄLSKAR ER

2009-11-01 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0