Kommande året firas med....

En Lugn hemmakväll. Vårat sällskap blev sjuka så vi fick helt enkelt avnjuta vår hummer för oss själva. Det gjorde faktiskt inte så mycket och vi har kommit fram till att det är första gången under våra elva år som vi har spenderat nyåret för oss själv,nja själva är vi inte riktigt, vi har ju två små som håller oss sällskap och ser till så att vi vet att vi lever. Nebil gjorde jättegod förrätt, hummer som sagt med en jättegod sörja i. Varmrätten blir chilimarinerad fläskfile med potatisgratäng. Tillbaka till året som snart är till enda då. För många kanske det har varit ett tufft år med tanke på bristen på jobb etc men för oss har det varit ett år vi för alltid kommer att minnas med enorm glädje. Året inleddes som sagt med att vår underbara dotter Zaga föddes den femte februari!  En stor tjeja och det blev en jobbig förlossning men jag kommer alltid att vara stolt över mig själv som klarade det hela och med endast lustgas som smärtstillande. Vi ska inte glömma att min älskade syster också födde sin andra dotter fyra dagar innan. Oj vad jag älskar er syster hoppas att kommande år blir minst lika underbart.  Våren och sommaren försvann snabbt bakom oss då vi lärde känna vår andra dotter, gjorde engla blöjfri och helt enkelt anpassade oss med att vara fyra i familjen, lite sol och bad hann vi dock med.
Ledsamt var det att min käre far förlorade sitt jobb men oj vilken supermorfar han har varit detta år. Var dag har han cyklat mellan syrran i eneby och mig i klocket och hjälpt oss med barnen då Nebil och Daniel jobbat. Jag älskar dig pappa du är den bäste! Hösten har gått av bara farten med föräldragrupp, babycafe, mammafika och mys. Nebil har jobbat mycket för att få ekonomin att gå ihop då jag sparat på mina föräldradagar. Jag älskar dig Nebil och jag hoppas att vi får många fler fina år tillsammans med våra döttrar, du är verkligen min själsfriende,en underbar pappa, blivande make och älskare hi hi. År 2010 ska jag njuta än mer av mammaledigheten fram tills jag börjar jobba  augusti. Jag ska försöka tappa några kilon och bli en ännu bättre morsa och sámbo. Jag ska fortsätta leva livet och ta vara på var dag som ges. Jag önskar alla en god fortsättning på det nya året, nu ska vi avnjuta middagen och bara mysa oss fram till tolvslaget. kram kram Bilder kommer 2010










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0