juldagen = Åka snowracer

Igår var vi ute på förmiddan och åkte snowracer jag och engla, nebil och zaga var inne och städade bort resterna av allt paketöppnande. På eftermiddan kom far och hämtade oss då barnen skulle sova där. Nebil och jag skulle möta vårt gamla kompisgäng och gå ut och käka. Hade en mycket trevlig kväll med många glada skratt och mycket god mat, några öl slank också ner såklart.  I morse åkte nebil och jobbade och jag tog en rejäl sovmorgon, underbart! Sen kom far och hämta mig och vi åkte hem till syrran och käkade. Nu sover zaga det snöar för fullt och jag och engla slappar i soffan. Ikväll blir det lungt men imorrn blir det hem till syrran igen då min kusin Pelle hans Fru Andrea och deras fyra barn ska komma dit och vi ska käka och umgås, var ett tag sen vi träffa dom så det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Yeeey jag hittade hit igen :-) Väldigt fin tomte måste jag säga,och väldigt fina julflickor i fina klänningar. jag ska updatera min blgg, det lovar jag dig. kram

2009-12-28 @ 17:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0