Jag hatar spyor!!!!

Vilken härlig vinter just som vi börjar må bättre och herr öroninflammation har gett sig iväg så tränger sig fru kräksjuka in utan att be om lov. Nu på eftermiddan ställde sig engla i vardagsrummet och började spy! Det värsta jag vet är spyor, det är något speciellt med lukten som jag bara inte tål, är inte så pipplig annars men spyor är fan bland det värsta som finns och det blir inte bättre av att jag själv känner mig konstig och att min mage har börjat leva sitt eget liv så snart är det väl min tur. Har tagit två panodil och dricker avsalgen julmust hoppas det hjälper men det ser inte så ljust ut. Ush för hösten och vintern med alla dessa sjukdomar Och vi som var och handlade en luciakrona till engla idag, hon ser så fram emot att få vara lucia och hon har tränat här hemma varje kväll. Men förhoppningsvis mår vi bättre tills på måndag nästa vecka, maginfluensa brukar ju som tur är bara hålla i sig några dagar. Nebil är ledig onsdag, torsdag, fredag så blir jag riktigt dålig är det ju skönt att han är hemma, kanske inte så kul för honom dock att spendera sina lediga dar med att ta hand om en spysjuk fam. men så är det när man är småbarnsförälder. Nu ska jag kolla Ullared och skratta lite sen blir det kväller om jag får sova nåt inatt, har redan torkat spyor och bäddat rent fyra gånger!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bläääää!!! Det är verkligen fruktansvärt äckligt! Jag tänkte på dig efter att jag fick Englas första spya live i telefonen.... :/ krya på er nu!! kram!

2009-12-08 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0