Äntligen kom han!

Dagen började halv åtta med ett litet morgonpaket. En princessa med en stor rosa klänning! lyckan var total och då hade dagen bara börjat. Efter paketöppningen steg vi upp och klädde oss julfina för att åka till farmor och äta julgröt och skinksmörgås. Farbror kerim och faster aida var nyduschade, kunde inte låta bli att ta ett kort då farbror kerim fixade frillan! Efter besöket hos farmor åkte vi hem igen för att fixa innan moster jessika, daniel evelina, cornelia, mormor, morfar, framor, kenta och kerim och aida kom. Vi fixade lite med käket och la alla klapparna under granen för att invänta TOMTEN! Jag hade bokat en tomte på blocket så jag var lite nervös för vad som skulle dyka upp, men till vår stora förvåning  kom VERKLIGEN en RIKTIG TOMTE, alltså inget lösskägg eller någon mask, ingen kudde under tröjan, utan en gubbe med riktigt vitt tomteskägg! Ja TOMTEN jag och pappa höll på att tappa hakan då vi gick ut för att möta upp honom! Det blev såklart succé och jag lovar att vi kommer vara dom första som bokar honom nästa år! Nu sover Zaga och kvällen börjar lida mot sitt slut, alla är trötta efter en mycket trevlig, spännande, rolig, kärleksfull och helt underbar julafton. ( Vi kunde dock ha tagit det lite lugnt med klapparna, tomten fick inte ens plats med en fjärdedel i säcken!) Här kommer bilder!
























GOD JUL TILL ALLA!


Kommentarer
Postat av: PB

Vilken fin tomte som kom till er! :) God jul!!

2009-12-25 @ 11:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0